2010年7月16日 星期五

希望大家給點意見,令此網更完美

近日,訪客人數已經超過100人次

我十分希望可以令本網更上一層樓,所以希望各位提供一些意見。

希望大家能夠提供你喜愛本網哪些類型的文章

希望大家能夠提供你希望我發佈什麼類型的文章

你希望文章發佈的時間


再在這裡向大家說一聱多謝,多謝你們一直的支持

4 則留言:

  1. halo, barry仔=]
    我超支持你haha
    我覺得你係討論生活事ge時候+入太多自己ge主觀意見la,不妨先敘述左件事先,然後先講自己ge睇法,話者問下其他人問題,可能會好d.
    而且唔一定要講d自己親身見到ge,可以討論下時事(eg 個個tour guide= =),近排ge電視節目,講下笑話都唔錯ga ^v^
    希望d 意見幫到你la~ ++油=]

    回覆刪除
  2. 首先要多謝hoikwan提供的意見
    我會注意你所說的提議的
    希望你會把這個網介紹給朋友

    回覆刪除
  3. 多謝你的支持
    我會努力為大家提供最好的文章的

    回覆刪除
  4. 繼續加油丫(;
    支持你的[!]
    要比多dee好ge文章我地睇xd

    回覆刪除