2010年6月25日 星期五

你啲人呀~~~~~

啲人係人地都未落晒架MTR嘅時候,就一窩風咁湧入架車到,搞到想落車嘅人俾佢地迫翻入去(包括我),眞係好想一腳「身」佢出架車到。

6 則留言:

  1. 本文章是為未看過此文章的支持者再次發佈
    希望之前已看過的朋友都支持一下
    留言一下~

    回覆刪除
  2. 雖然啲人真係成日湧入架車到,但我冇試過有落吾到車既情況出現,可能我少搭啦~ 我都好想見下你個 Barry 一腳「身」啲人落車既可愛樣.. ><

    回覆刪除
  3. 首先要多謝「霞Ha 」的一真的支持
    如果我一腳「身」啲人落車既話啲人可能都入到架車到
    因為實在太多人啦

    回覆刪除
  4. 啲人多成咁.. 恐怖~ 下次你都係帶埋擴音器係落車果時同果啲人講 吾好湧入架車到呀...

    回覆刪除
  5. 哈(;
    d人真系吾理你感受架bor
    甘你果日系吾系真系落吾到車?!

    回覆刪除